czwartek, 5 stycznia 2012

                Heeja heej :*

Dawno mnie tu nie było, ehem ponieważ nie mogłam znaleźć kabla od aparatu -.- ale się okazało że był na widoku a ja go nie widziałam. : < .     Sylwek zajebis*y, najlepszy w moim życiu, nawaliłam się, i miałam szkło w ręku, co wgl. nie wiem jak to się stało, chodzilam z tym szkłem  2 dni .... whahah ale źle ze mną tak nie było jak z dziewczynami *.*.Dodam dzisiaj kilka zdj może ze dwa z świąt <lol5000>. Poznałam fajnych chłopaków : Ernest, Dzeeju, Szczepan, których bardzo ale too baaardzo bardzo mocno pozdrawiam :* kocham was ♥♥ 

a szczególnie Dzeja ♥♥♥. Chce już ferie i zobaczymy się yhyhyyh c : . Pogodziłam się z paroma osobami z którymi miałam spine przez jakieś 6 miesięcy *.* ale już jest okej. Wczoraj cheerl nogi bolały, taniec nauczony mam nadzieje że nie zapomnę, chce żeby już pani. Andrysiak wróciła ; * . 
Zarywamy dziś nockę z kimś na skype pewnie. I cieszę się że mój iPod działa po zalaniu ♥. 


PS: ZDJĘCIA KOMPLETNIE BEZ ŻADNEGO ZNACZENIA ♥ 




                                         LOL : ]

  Uwielbiam to ; ****




                 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz