piątek, 13 stycznia 2012

              Heeejo c: 
Niedawno wróciłam do domu bo było bardzo zimno. Miałam nadzieje że pogadam z Dżejem ale niestety szedł do kolegi na piwo,pijak ;*
Na jutro mam już plany Milena mi zrobi paznokcie w PANDE ale ja jej za to muszę zrobić kilka zdjęć, a przy okazji Kai też fuuu. 
 Nie mam siły na nic, pan. K się obraził no spoko -.- prosić się go nie będę taa. Za Tadziem spotkałyśmy bardzo spoko osoby hahah jasne : D na szczęście posiedziały 5 minut i poszły :>.  Jutro dodam zdjęcie jakieś z grzywką szooook :o . Dzisiaj przyszły mi vansiki, i słuchawki do Ipoda tylko teraz nie wiem gdzie on jest :c . Aaaaa no i byłyśmy na hali zobaczyć jak grają dziewczyny, bardzo dobrze grały nie powiem. Po 20 są jakieś tam zawody w siatkówkę moja klasa teraz nie bierze udziału, następnym razem, ale za to ja będę robiła zdjęcia :). Jakiś ziomek z Łodzi do mnie pisze, pedofilia się szerzy niestety. Mam ochotę spotkać się już z Ernestem & Danielem & Agatą & Justyną jeszcze tylko 14 dni i się zobaczymy ; ***** zleci *_________*
   Nie chce mi się zgrywać dzisiaj zdjęć więc wstawię jakieś tam z neta, jutro dodam z sesji : 3. Tej piosenki:VNM - Na weekend  słucham 24h niedługo mi się znudzi ale co tam i tak ją będę kochać <3. Leeeeece na skejpaja BAAAAAAAAY ;*** 


                                                                   słooooooooooooodziak    ♥
               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz