środa, 11 stycznia 2012

Nie mam siły na nic, wróciłam dobre 2 godz. temu do domu i od razu na kompa, mama mnie już wyzywa że za dużo czasu siedze na nim, itp. itd. jbć, muszę z mamą zagadać czy mogę nie iść jutro do szkoły. Nie ogarniam jednej panny, już się za nowego bierze co dopiero kilka dni temu rozeszła się z panem H. Pozdro dla CIEBIE maleńka ; * . Tym czasem ogarniam zdjęcia z cheerl których jest w ch*j dużo, a połowa zdj wgl. nie ma sensu.
Cieszę się ze mam tak wspaniałego ''męża'' że umie mnie pocieszyć przez telefon, dziękuje ci ;* <3. W szkole nawet, nawet pośmiałam się na polskim z Kuby jak na niego pani wjezdzała hyhy dobrze mu tak, ma za swoje cc ; . Chce już ferie, chce wyjechać i mieć wszystko w dupie. Jak na razie to słucham muzyki : Little Boots, Pih, Remady,        3 Doors Down, Kings Of Leon, Marsi i takie tam. Siedzę na foot, pije herbatkę ach ach.



                   umieraaam.



jeszcze tylko 16 dni !



kilka zdjęć ;3

                                           Juulcia & Daria ; *
                                                       Moooja kochana Daria       ♥
                       Sieeemson ;3
                                      Czeeeść dziewczyny
                     kocham was 
                                         Mooooooja cudowna Mama ♥
                                                  
                                                  Bliźniczki ♥♥
                                                                   
                                               Ejj Mamuśka ♥ 
                                               Juuul & Marta + sexi aparacik Marty ♥
                                                         Sieeeeemson Canon *_________*
                                                        Czeeeeeść dziewczyny ;  *


                                            Dzień Dobry, Kocham Cię :* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz