sobota, 14 stycznia 2012

               Witaaaajcie ;*


Dzisiaj była ta sesje moim zdaniem modelki moje spisały się na złoty medal, Milena & Kaja były w sukienkach w grudniu + w starej kamienicy, mi było zimno w normalnym ubraniu a co dopiero im pozdrawiam moje modeeeelki ;****.
Jak obiecałam wstawię dzisiaj zdjęcie z grzywką jak to Marta powiedziała mogę się w każdej chwili zmieniać ; ] ja tam wolę jak mam na bok c ; dodam tez dzisiaj jakąś notkę na pbl :). Zmęczyłam się bo biegłam do sklepu fiuuuu. Aaaaa co najważniejsze mam paznokcie pandy co za co dziękuje mocno Milenie, naprawdę mi się podobają. Głowa mnie boli, ogólnie mnie dzisiaj wszystko boli, mam katar choróbsko mnie męczy mam katar + boli mnie gardło :c . 
już niedługo mamy ferie i wybywamy z tego zadupia :>. Jutro może pare zdjęć z Kają u mnie i pół dnia z Historią, lubię to nie ma co. Nie mam siły na jakąś super notkę więc ja kończę może później jeszcze coś dodam. 
              

         Kilka zdjęć dziewczyn. 

                                          Milenka . ;*
                                        Kaja ;**
                                               naaaj. ;*
                                                            to też naaaj ;*<3
                                                         ; **********************
                                                               


                                         oto mój okropny ryj z grzywką :D
                                           Uwielbiam go <3
                     teraz wyglądają lepiej c;


                     Dziękówka.
                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz