sobota, 28 stycznia 2012

hejo.. 
jak ja lubię soboty c: Dziś nie mogłam sobie dłużej pospać bo musiałam iść z mamą na zakupy + zakup nowego telefonu, żaden nie zrobił na mnie wrażenia, jedynie co to iPhone mama powiedziała że może mi kupi ale ale za to daje jej mojego samsunga :c. Później jak wróciłam od razu wzięłam się ostro do sprzątania, wyszło mi to nawet całkiem całkiem :). Jutro prawdopodobnie śpi u mnie Kaja bo dziś nie mogła :c więc jutro zdjęcia z Kają i może jakiś śmieszny filmik. Na jutrzejsze popołudnie mam plany : wybieram się z Igą i Darią na zdjęcia ;* Igą nam będzie robiła :) na pewno zdjęcia wyjdą świetne :3. Jestem głodna nic praktycznie nie jadłam od rana + brzuch mnie nawala, ale co tam muszę schudnąć. Ogarniam w co się jutro na tą sesje ubrać, myślę że leginsy + białą bokserkę + czarno-białą bluzę z adidasa ? hmm. no zobaczy się jeszcze :7. Gadam na gadu z Igą i wysyłamy sobie zdjęcia z kamerki hahahah ♥♥. Słucham muzyki którą Igusia wysłała :*. A co do pani. O, spierdalaj ;*. No to do jutra misiaczki ;********.




      zdjęcia z Igą z kamerki, hrhrhr :*:*<3




Igusia :****


♥♥♥
                                           
                            :********************




            piosenki na dziś : 




                               


                                  od Igi <3


                                         to też od Igi <3 :*




         A NA KONIEC TAKI TAM MÓJ WSPANIAŁY MĄŻ <3


                             Messi <69 Messi <69 Messi <69 Messi <69
                                           
pytania ? pytajcie !


dziękówka :* 

1 komentarz:

  1. Też lubię sobie robić takie fotki z przyjaciółkami :)
    OBSERWUJEMY?

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń