wtorek, 17 stycznia 2012

                               Cześć. ;* 


 no więc dzisiaj wtorek, nie lubię wtorku mam wtedy zajebany dzień 
w szkole i nie tylko, na szczęście jutro już środa wolne lekcje i cheerl, hura będę musiała godzinę zostać i  uczyć te co nie umieją 
 suuuuper. Pisze na gadu z moim bejbiaszkiem ; * teraz powinnam się uczyć do niemieckiego ale ja zrobie wszystko żeby się nie uczyć a potem z tego takie oceny, ale cóż nie chce mi się c; jeszcze tylko parę dni i wole hura !. Dzisiaj w szkole fuuu pokazałam się w grzywce wszyscy łaaaa, eee ładnie, tja ja wiem swoje jest brzydko. Boskiego mina rozjebała system. Nie chce mi się walić jakieś halo wielkiej notki więc żegnam się z wami, moze do jutra. Paaaaaaaa ;*** <3 


10 dni !





zdjęcia c; 
   




                 ;*

                                            nudy na infie c;
                                            muuuach ;*
                                                    
                                            Oto dzieła z fizyki
                  babie w łeb ! , i jeb !.



                        ooo to bardzo lubię . c;

1 komentarz: