piątek, 27 stycznia 2012

hejka pięteczku + ferie <3.
jak miło było dzisiaj wstać i pójść na 10 do szkoły, i mieć tylko  2x wf + 2x religie, i polski i godzinkę wycho. Na wf graliśmy z chłopakami w siatkę ja początku było spoko, ale potem coś chłopakom odbiło i ganiali nas po całej hali + rzucali w nas piłkami. Na religii oglądaliśmy '' bez mojej zgody '' co prawda już go oglądałam i nie chciało mi się go jeszcze raz oglądać więc piłam cole i zajadałam się chipsami + żułam gumy z Olą c:. Na polskim wgl. nie byłam obecna, wolałam mazać sobie bez sensu po zeszycie, i bawić się zabawką ''pandą'', na godzinie wycho. wycinałyśmy serduszka czerwone i czarne, czarne ze względu na to że robimy krwawe walentynki :3. Jak weszłam do domu od razu wzięłam długopis i napisałam Sobie na ręku : FERIE START !, zresztą sami zobaczycie zdjęcia :). Później poszłam z babcią na zakupy i kupiła mi tusz + Eyeliner. Co do ferii mam już plany ale nie wiem kiedy wyjeżdżam :c, chciałabym jakoś na początku tygodnia ale to nie ode mnie zależy. Robię sobie właśnie paznokcie w literki i jestem z Siebie dumna bo za drugim razem wyszły mi lepiej :*. Jutro rano idę poszukać telefonu nowego jakiegoś, a później zadzwonie po kogoś żeby do mnie wpadł na zdjęcia jak by inaczej c;. Myślałam że z panem M, będzie troszkę dłużej ale go rozumiem, oczywiście nadal go lubię i będę z nim pisać, chyba ;>. Mam zamiar iść spać jakoś nad ranem. Nie będę was zanudzać, miłych ferii ;*************. 

Kilka tam takich zdjęć. 










               jak widać na każdym zdj : FERIE START !.




                  piosenki które teraz słucham.





      

                     kochaam to :*. 














               *____________*






    pytania ? ask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz