sobota, 21 stycznia 2012

czekam do 6 na kuzynkę mam nadzieje że będzie o tej szóstej miała być, ale się okaże. Nie mam co robić więc dodaje notkę po raz 5 chyba gdyż Klaudia ma dziwny komputer coś nacisnę i wszystko się kasuje. Zmieniłam zdjęcie profilowe na fejsie, bo tamto mi się już znudziło i wolę szaro-białe bo moje życie teraz takie jest :c . 
jest aktualnie godzina 4 :p jeszcze dwie godziny albo trzy poczekam bo obiecałam, razem z Klaudią kupiłyśmy na pół Babią wódkę bolsa i były zadowolone :> więc prezent się udał :D. Pośpię z Klaudią do jakieś 15 bo Babcie wychodzą do Klimka na ''kawkę'' jasne. 
a wieczorem spadam na chatę bo polski czeka :c oooj zapomniałam się nauczyć !, nauczy się ktoś za mnie ? :D byłoby miło. Postanowiłam skończyć z pbl na długo mi się wydaje, jak na razie zawiesiłam a nie skasowałam, myślę że kiedyś tam wejdę, jak na razie chce tutaj zbijać wejścia i liczę na was : * .  Nudzi mi się tak bordzo, + potrzebuje spać. 
   

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy i interesujący blog.
    Fajnie się czyta, to co tutaj piszesz.
    Życzę powodzenia w "zbijaniu wejść" ;)
    Obserwujemy?

    http://angelika-lukaszewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń