wtorek, 24 stycznia 2012

nie chce mi się pisać ręce mnie bolą od trzymania tego ciężkiego gówna. Na zawodach okej pierwsze miejsce wygrała kl. III c , drugie miejsce II F, a miejsce trzecie klasa III b :** za wszystkich mocno trzymałam kciuki <3 jednak moim zdaniem klasa III b, była lepsza ale co tam, zapomniałam dodać iż klasa II c, też dobrze grała. 




                                              Igor & Adrian ;*.
                                        Dawid & Adrian & kamil  c ;
                                              Marta ;* <3
                                     klasa IIIb c;
                                                   taki tam mój brzydki ryj.
                                                         Kasia. ;*
                                    Igor & Adrian c;
                                                     Martyna ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz