czwartek, 22 grudnia 2011

                      Hejka hej <3

     Dawno mnie tu nie było ale cóż, nie miałam czasu. Tydzień był zawalony nie miałam czasu na nic.
Wróciłam o 13 ze szkoły miałam tylko 1 lekcję bo na dziewiątą i wf, nie było u fizyka tylko była, pani sobie wyszła to ja robiłam zdjęcie Rafałowi jak rysował choinkę c : .
Na przedstawieniu II e, usnęłam i połowa osób też.
Wigilia klasowa dobrze, zdjęć dużo zrobiłam, najadłam się babeczkami Piotrka i Oli , i Gyrosem Zuzi
: ). Dzisiaj TITANIC ♥ druga cześć. Muszę jeszcze ubrać choinkę tririririr.
Później chyba wejdę z Darią, Siwim, Filipem ; 77. Mam setki zdjęć nadal do przerabiania... Jutro Łódź po nowy obiektyw ;]



Koń Rafał triririrri  ♥.


Tym czasem lecę ogarnąć zdjęcia. c :  







 
                                                                      
                             Choinka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz