czwartek, 8 grudnia 2011

  dzisiaj nie byłam w szkole, wolałam pospać do 13 <3 i nie żałuje c :  tak więc dzisiaj się nie nudziłam bo Natalia namówiła  mnie na zdj, zdj, zdj . oczywiśćie się zgodziłam bo zdjecia zawszę mi poprawiają humor ;].

  więc wybyłam do niej, po drodzę spotkałam pana S Teraz szukam dobrego zdj dla Mami koszulkę albo  bluzę z marsami ;7. Co prawda spodobały mi się kilka ale szukam jeszcze.  telefon żyje.  Top model wygrała Olga tak jak myślałam, jestem dumna trzymałam mocno kciuki,   jest piękna i wgl. świetna c: 








                  teraz kilka zdj zdj zdj z dzisiejszej sesji ; 7 








                             Moja kochana Natalia ; **












                          PIOTREK ! <3

1 komentarz:

  1. amazing photography! love all the fun poses, and everyone looks so happy. nice blog, and enjoyed looking. new follower. maybe you'll have time to visit my blog. :) cheers from usa!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń