wtorek, 6 grudnia 2011

Wtoreeek.

dzisiaj w szkole ok, dostałam dwa z chemii bo mnie pani kochana wzięła do odpowiedzi nic nie umiałam c ;
z wosu sprawdzian poszedł mi dobrze, w miarę dobrze, czkawka mnie męczyła i cała klasa się śmiała hahah, ja razem z nimi, więc pani od historii - wosu dała mi tic - taki, co prawda wkręcała mi że mają one 5 lat xd, hyhy.
A z fizyki sprawdzian poszedł mi kiepsko, pewnie dostane jedynkę, więc będę musiała iść na poprawę c; . 
Z polskiego prawie cała klasa dostała pały z pracy domowej z przed dwóch tygodni heuheuheu xD.
Cieszę się że od jutra do piątku po cztery lekcje ! ;] aż chce się chodzić do tej szkoły ; > . No nie poszłam do kościoła nie chciało mi się mam jeszcze prawie cały miesiąc, więc spoko ;d. 
Mój telefon ucierpiał :c wpadł do wody < oj ;c > biedny ;**.
Jaram się moim mężem Michałem, wspaniałym , najlepszym, najcudowniejszym, najwspanialszym, mężem :***. 
Ale i tak kocham innego wspaniałego misiaczka c: ;** muaaach.
Chce mi się robić zdjęcia ostatnio < łaaał >.
tak tak, będę oglądać Kevina c: 


DODAM KILKA ZDJĘĆ .  ; * 

PS : POWODZENIA TRZECIOKLASIŚCI W PRÓBNYCH EGZAMINACH ; *
 

 żelki <3 :* 


nie ma to jak mandarynki z biedronki <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz