środa, 7 grudnia 2011

                                     Siemanko ; > 

dzisiaj zwariowany dzień, cztery lekcje huhu, jutro i w piątek tak samo. Jutro może nie pójdę do szkoły bo mi się nie chce i tak 3 lekcje bo na 9 c; . Z polaka nie byłam pytana a miałam nadzieje że mnie zapyta ;7.
Dzisiaj top model finał jestem ciekawa kto wygra, Ania niby jest dziecinna ale ma dużą szansę, a Olga ? za Olgę to trzymam kciuki bo ją uwielbiam. A Michaliny nie lubię. -.- 
na Cheerl fajnie, obijałyśmy się wszystkie, zamiast trenować to my zdj pykałyśmy ; >.



                              A teraz coś z innej bajki, chciałabym żeby było w końcu normalnie 
                             tak normalnie jak we wakacje !, kurde no kurde kurde kurde ! 
                                bardzo, ale to bardzo mi na nim zależy . :c 
                mam nadzieje że będzie dobrze.
                          a w piątek wezmę do szkoły canona i bd super zdjęcia c: 









                           <33

                               


                                 świeczki zapachowe <3.


                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz