piątek, 16 grudnia 2011

                                                       PIĄTECZEK ♥


                   właśnie wróciłam z dworu z chłopakami, zmokłam bardzo wrrr.

                 ogarniam jakieś zdjęcia i przerabiam, jutro z Darią na zdjęcia się wybieram.

                     Później może wyjdę z Bartkiem. 
                       Nie mam pojęcia co dalej z panem F nie ogarniam wgl. jego
                          raz mówi tak raz tak.
                      W środę nie miałam lekcji cały dzień na hali biegałam z Canonem i robiłam 
                         naszym kochanym sportowcom zdjęcia. c : 
                         W następną środę też bd biegała  ; 7 kocham nie mieć lekcji. 
                  Wczoraj się oglądało TITANICA ♥, szkoda że dopiero za tydzień II część. :c 






                       





                       Dawno tu nie byłam yhyhy, lecę dalej przerabiać setki zdjęć  :** 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz