piątek, 23 marca 2012

Cześć!

                        Od trzech dni wagaruje fajnie było dzisiaj : )  poza jedną rzeczą .. 
                   nie ważne już. No więc dzisiejszy piątek spędziłam SPOOOOKO! <3
                   mam nadzieje że sobota będzie taka sama, a nawet lepsza ^^ 
                   niestety dzisiaj miałam tylko czas do 21 ale jutro się nadrobi co nie co :] 
                  nie mam kompletnie siły padam na ryj, ale postanowiłam coś dodać dla was :3 
                   mam ochotę coś zjeść, bo ostatnio mało jem, a od 11:30 nic nie jadłam : O 
                   Skończyłam ogarniać lekkiego spamka na fbl i fb, już jest w miarę ok. 
                             Od poniedziałku mam cztery lekcje + reko :)^^ więc lajt. 


                   Jak już mówiłam łik zapowiada się ciekawie!. Idę coś zjeść. 
                                    






                  

1 komentarz: