czwartek, 15 marca 2012

Hiho!
Jednak dzisiaj jestem :) i to mnie bardzo cieszy,
myślałam że dzisiaj nie będę miała ani chwili wolnej, a jednak.
Czwartek przeżyłam a wy?, jutro będzie gorzej *.* <ściana> 
nie mam ochoty iść jutro do tej szkoły, ale niestety koniec 
opuszczania dni & uciekania z lekcji, to się kończy telefonem do mamy. 
Dzisiaj nigdzie nie wychodziłam, i miałam więcej czasu na polski,
jutro klasówka z hist. nie umiem *____* znów jedynka.
żebym tylko nie była na łik chora! nie mogę. 

 
______________________________________________________________________
 
Dzisiaj dostałam prezent od dziadka a jeżeli
od dziadka = zapas SŁODYCZY na cały ROK!. 
Dzisiaj moja kara została jak 'narazie' anulowana 
zobaczy dalszą naukę hoho : | nie sądzę żeby było lepiej
ale muszę się postarać. :)
Aktualnie leże w łóżku i nic nie robię, oglądam barwy szczęścia, 
i piszę z moim kochaniem : *. 
znalazłam dzisiaj na lapku stary folder ze zdjęciami! ładne nawet są.
Postaram się dodawać coś tutaj codziennie, ewentualnie co dwa dni : 3  
bo nie chce żeby mi statystyka spadła, a jest coraz lepiej!
dobra to ja już idę, dodam coś jeszcze na fbl : * : ) 


 
 MNIAM <3
 

4 komentarze: