czwartek, 22 marca 2012

spring

HiHo!

Dzisiaj znalazłam czas na notkę. wiosna to coś niesamowitego, jak to wszystko tak się
budzi do życia. W dodatku jak wiadomo wiosna to zapowiedź nadchodzącego lata,
wakacji, najlepsze chwile roku! ^^ widzę że muszę powoli zacząć nadrabiać z nauką i
poprawiać oceny, bo koniec roku za pasem, a mogłoby być lepiej. Trzeba wziąć się w
garść i pozaliczać.. :|. Nie byłam dzisiaj w szkole, było tyle nauki i sprawdzianów że,
mi się nie chciało, więc zostałam sobie w domu! ^^, jutro też chyba nie pójdę, 
nadal jestem przeziębiona i cała obolała ale już mniej :).
W końcu mam kilka zdjęć które nadają się do wstawienia gdziekolwiek. 
Ogarnę jeszcze kilka spraw i idę spać, mój organizm tego potrzebuje, i to bardzo. 
Weekend zapowiada się już ciekawie! ^^ :). 
Dowiedziałam się że pewna osoba czyta mojego bloga na bieżąco, zdziwiłam się :o
pozdrawiam cię OCZYWIŚCIE! : >. Jutro piątek może vixa ? :] 

 macie tutaj dwa zdjęcia które nawet mi się podobają! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz