środa, 21 marca 2012

Ciepło!

               Cześć. Dzisiaj jest dzień "wagarowicza" więc nie poszłam do szkoły, 
                     pospałam do 11, lubięto. Jeszcze czwartek i piątek przeżyje .... 
                     na łik jeszcze nie mam planów ale mam nadzieje że spędzę go dobrze :>
                     od Poniedziałku cztery lekcje i na reko :3 milusioooo :) 
                     jakoś w następny tydzień muszę jechać na zakupy na wesele i nie tylko 
                     mam zamiar kupić sobie Vansy już mam kilka na oku!. 
                     Dobra ja spadam się ogarniać, i idę na dwór bo jest PIĘKNA POGODA :) 

                                    Vansy które wpadły mi w oko!. 



                              CUDEŃKA <333333

1 komentarz:

  1. Podoba mi się tu :3
    Zapiszę się do obserwatorów i myślę, że mój blog również ci sie spodoba : ciasteczkowy-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń