niedziela, 11 marca 2012

Niedziela 

        Cześć i znowu przesadzam z nieobecnością tutaj : | wybaczcie :) 
           chciałam napisać coś tutaj kilka dni wcześniej ale niestety czas mi nie pozwolił  :|
              ale znalazłam w końcu chociaż chwilę żebym coś dodała :) każdy się pyta czemu,
          nic nie pisze tutaj, ehe no cóż zrobiło się ciepło na dworku więc dwór, dom x7 
         Jutro już poniedziałek zjebane lekcję ale przeżyjemy damy radę MUSIMY :)
          a wtorek to już lajt nie ma chemii, fizyki <3, a w środę zwolniona super :3 
         _________________________________________________________________________

                Teraz coś innego :) mamy 4000 wejść, dziękuje wam bardzo :) 
                i mam nadzieje że będzie jeszcze więcej! trzymam za was kciuki : 3 
                       a teraz Kowalska idzie się pouczyć hist. :) 


                              nie mam zdjęć, PUUSTKA : |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz