środa, 7 marca 2012

                            

' Może mogłoby być trochę inaczej
Może mogłoby być trochę jak dawniej
Może moglibyśmy być dla siebie wsparciem
I mogłoby być dobrze i mogłoby być fajnie
Ale znów jesteśmy gdzieś indziej na starcie
I chyba znów przez to rozmijamy się całkiem. '

_________________________________________________________________________________
 
Dzisiaj wstałam niewyspana, wczorajsza noc dała o sobie znać.. -__- brak snu..
raczej bezczelna niemoc.. nie potrafię ostatnio zasnąć, po głowie chodzą mi tak
głupie myśli, że jak budzę się z tym rano, to jest mi niedobrze, dzisiaj wyjątkowo.
Z pewnego powodu boję się jutrzejszego dnia, mam nadzieję że uda mi się to tak
powiedzieć, jak chciałabym.. mam nadzieję że to się uda.. do domu wróciłam o 14
coś, więc praktycznie nic nie zrobiłam, nie mam apetytu nawet, nie jadłam nic prócz
dwóch skórek chleba ..  feel sick, mam wrażenie że powinnam wylądować w szpitalu
w sumie nie zdziwiłabym się, z moim ostatnim odżywianiem, dzisiaj rano prawie
zemdlałam, wszystko mnie boli, nie wiem co się ze mną dzieje, bez kitu -____-
ostanio u mnie dużo się pozmieniało, oczywiście na lepsze! : ). 
Jutro dzień kobiet hoho a już dzisiaj dostałam prezent od dziadka! bo jutro go nie ma :|
witaj nowy telefoniku <3 żegnaj stary telefoniku  : 3.
I doszłam do wniosku ze przesadzam z nieobecnością tutaj :| przepraszam. 
a teraz zabieram się do fizyki bo jutro mam klasówkę  + 4 lekcje
i męczenie się na hali aż 3 h i patrzeć jak chłopaki skaczą :| pozdrawiam. 


           standardowy tekst : KTOŚ MNIE KOCHA <3

1 komentarz: