środa, 15 lutego 2012

ZASYPAŁO.


                      jejciu jak rano nas zasypało ! was też ? :o:o:o:o
                       jak rano wyszłam z domciu myślałam że nie dojdę do tej szkoły 
                      jeszcze w moich  kochanych butach przed kostkę z nike + ślizgałam się 
                      gdy byłam pod szkoła dostałam 20 razy śnieżką więc do szkoły weszłam biała 
                                  po lekcjach też zostałam napadnięta + rzucona w zaspy ........
                     później wyszłam na dwór z głupkami i dostałam 374532674532875 razy śnieżką 
                    i 3845734567437843856 razy rzucona w zaspy. Wróciłam do domciu z gorączką 
                    lubimy to.  Miałam całe spodnie mokre, śnieg miałam wszędzie. 
                     dzisiaj dostałam dwie spóźnione walentynki jedna mnie bardzo ucieczyła
                                                               i miałam git humor
                    pisał w niej wierszyk i podpis : od kolegi, a na drugiej stronie FCB ! <3 jeeej ! 
                    Leże i pije gorącą herbatkę i próbuje zbić tą cholerną gorączkę -.- .
                    



                

2 komentarze: