piątek, 10 lutego 2012

Piąteczek. 

                   
            Dzisiaj dzień spędziłam na leniuchowaniu, tylko posprzątałam swój pokój
                                                  mój pokój na reszcie jest czysty <3. 
                     no i już po feriach, coś za szybko minęły :c ale jeszcze mamy weekend 
                    siedziałam do późna i wstałam po 9 sama się zdziwiłam. 
                    siedziałam sobie z Babcią i babcia zamówiła pizze bo byłam głodna 
                     ale zjadłam tylko pół kawałka i byłam najedzona, warzyłam się dzisiaj 
                      i warzę 39 i coś tam.  Zamówiłam dziś buty ciekawe kiedy przyjdą.
                      kupiłam dzisiaj  4 walentynki bo tyle mi brakowało, są już wypisane
                   i jutro lecimy wysłać. Zobaczyłam coś przed chwilką i się zdziwiłam lekko 
                   ale co tam. Pomalowałam sobie dzisiaj paznokcie na kolor czerwony.
                   ha! no dzisiaj piątek mam dwa dni na wymyślenie układu, jak zwykle nie ułożę *.*





                             rozmazane ale co tam...






            <3<3<3
                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz