piątek, 24 lutego 2012

Jest dobrze ! 

                                       Hihooo 

    dzisiaj dzień od rana nie był za miły, nie miałam humoru wszystko mnie wkurzało 
    po szkole jak wróciłam do domu humor się poprawił, Kaja mnie wyciągnęła na dwór 
    i wszystko się jakoś ułożyło, humor od razu lepszy. Dałam ostatnią szanse panu N. 
    i nie wiem czy dobrze zrobiłam *.*,  zobaczy się za parę dni. Ale i tak zależy mi na K. 
    kocham dzisiejszy dzień normalnie kocham kocham kocham, oby było tak dalej 
    co się wydarzyło to zostawię to dla siebie, taka tam słodka tajemnica :3 . 
     Wczoraj na cheerl opierd*lałam się po całości, robiłam zdjęcia i takie tam... 
     pierwszy raz mam dużo zdjęć z Olą : *. Prawdopodobnie jutro śpi u mnie Kaja <vixa> 
     zrobimy jutro babeczki i pewnie film i jakieś tam śmieszne zdjęcia :) . 
                zabrałam panu. K, braaaaaans <3
                      IDZIEMY ROBIĆ BABECZKI & BRANSSSSS. 





3 komentarze: