poniedziałek, 13 lutego 2012

 Pooniedziałek 

             zaczynając od tego że położyłam się spać wczoraj o godzinie 23
             to i tak poszłam spać po 4 nad ranem, dlaczego ? ponieważ mój 
             organizm przyzwyczaił się chodzić spać nad ranem. 
             o dziwo wstałam rano bez problemu :o może dlatego że pierwszy 
             dzień szkoły, no więc wstałam napiłam się kawy, ubrałam,umalowałam 
             i byłam gotowa do wyjścia. W szkole z matematyki dostałam na 
             dzień dobry sztywną, hoooo jutro też dostanę, te kartkówki to zło. 
             na hist całą lekcje się śmiałam sama nie wiem z czego, zaczepiałam 
             Paulę, bawiłam się jej ściereczką od okularków, cuuuudowna historia. 
             Jutro walentynki ? a co mnie to, wolę tłusty czwartek <3 hiiii :* 
             Lecę ogarnąć plecak posiedzę jeszcze troszkę i zapierniczam spać. 



Mart : Jutro walentynki ! 
Ja : A co mnie to ... 







   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz