poniedziałek, 20 lutego 2012

...

  Wczoraj oglądałam mecz Barcelona -  Valencia było 5 : 1 dla Barcy :) 
    to było jasne że Barca wygra bo jest najlepsza to chyba każdy wie,
    kiedy był GOOOOOL krzyczałam na cały dom, Messi strzelił cztery brameczki brawo :* 
    mamcia powiedziała że jest ze mną źle hahaha JARAMSIE.. Dzisiaj cały dzień jarałam    
    się  wygraną  hihi : * dziewczyny miały dość a ja, dalej nawijałam, jak zwykle moja   
    morda zamknąć się nie chciała hahah lubię to.  Dzisiaj na w-f wyj*bałam się jak 
   grałyśmy w ręczną i upadłam na rękę yeeeeah. Lecimy bo bio i chemia czeka. 


       poje*ało mnie z tym szumem, ale takich zdjęć jeszcze tutaj nie mam. 






                           Piosenka z The Simpsons <3. 
                 
                Spiderhrum, spiderhrum robi tupu-tup jako spiderhrum, 
                kto by sieć chciałby mieć, dobry żart świnki wart, 
                oto właśnie un to spiderhrum :DD 


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz