piątek, 4 maja 2012

Majówka! 
                             Cześć :) 



  Majówka była udana : 3 wczoraj z chłopakami pojechaliśmy na majówkę do KUTNA         nie wiedziałam że spędzę ją aż tak dobrze! ^^ ogólnie to pojechaliśmy tylko na         
 Bednarka ale poszliśmy jeszcze na pizze i pochodziliśmy po mieście, bo jak się  
 okazało przyjechaliśmy za wcześnie : |.  Było nawet bardzo sporo znanych twarzy! : )      po 24 wróciłam z tego Bednarka, było po prostu zajebiscie nie umiem tego
opisać, było megamegamega!. Moim zdaniem miazga >.< szczerze ? chce jeszcze
raz i z tą samą ekipą : ) wszystko wyszło tak jak chciałam!. Wkręciło mi się jego kilka       piosenek a jedna z nich to Raz, dwa w górę ręce <3. Pogoda także się spisła, mam 
w ch*j dużo mega zdjęć + filmików <3 jezujezu jaramsie. Chłopcy wzieli mnie 
na "baranda" i bardzo im dziekuje bo dzięki wam mam świetne zdj! : 3
 jebane paparazzi zawsze SPOKO!. Nogi mnie tak niesamowicie bolały że masakra. 
























przepraszam ale filmików nie chce mi się dodawać :)

 

4 komentarze:

  1. ale genialne zdjecia, fajnie sie je oglada *...*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana na moim blogu, zapraszam :3

    http://www.ciasteczkowy-pamietnik.blogspot.com/2012/05/tags-3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;) nie przepadam za Bednarkiem ;)

    OdpowiedzUsuń