piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje! 

                      Cześć  : *
     Przepraszam ze tak dawno mnie tutaj nie było ale zapomniałam  hasła :)
     dopiero dzisiaj sprzątałam w pokoju to znalazłam kartkę z hasłem i mam!.
             Od tamtej pory dużo się u mnie zmieniło! naprawdę dużo! 
       ale za dużo by opowiadać : 3. Tamten weekend spędziłam u Kuzynki, 
       było świetnie! nie licząc imprez i małego wypadku + skręcona kostka <3.
     W końcu nasze ukochane wakacje, cieszycie się? tak tak chujo*e pytanie! 
        jasne że cieszycie kto by sie nie cieszył :3. Mam naganne huhuhuhuhuu.
          Dobra zawijam bo nie wiem o czym tutaj pisać, jak będę miałą jakaś  
                              wene to wpadnę . paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa : *


                                 macie moją morde, heheszkiiiiiiii

1 komentarz: