wtorek, 17 kwietnia 2012

Damn!. 
                           Hiho! 
                       Dawno mnie tu nie było, ale codziennie zaglądałam, nawet próbowałam coś 
                  napisać ale niestety co napisałam od razu usuwałam : |. Jak dobrze że już po
                  wtorku najgorsze lekcje już za mną. Wczorajszy przypał też przeżyłam : D 
                      na jutro mam angielski to potem się pouczę mmmhm, widzę to! 
                      dobra koniec o szkole. U mnie ogólnie okej, wszystko się układa, z panem 
                 Kamilem również wszystko okej <3. Jestem przeziębiona z nosa mi leci + mam 
                 kaszel i bolące gardło : | ale niestety do szkoły muszę chodzić :c.      
                 Dzisiaj nigdzie nie wyszłam nie chciało mi się, a jutro pewnie wyjdę po 18 - 17
                                słucham sobie VNM, donGURALesko i tak cały dzień :>.
                    Aaaa w środę pojechałyśmy z dziewczynami na zawody tańca i takie tam 1 
                miejsce, a w czwartek zawody w nogę dziewczyn, takie tam 2 miejsce :). 
                               Przepraszam że napisałam jakieś bzdury ....... 

                 z pozdrowieniami dla pana Kamila <3

1 komentarz:

  1. szczescia <3

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/
    wejdź proszę to dopiero początki , ♥

    +dodaj do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń